Статті

  • Стаття
    Камінь ламає ножиці

    Коли люди роблять довільний, випадковий або навіть стратегічний вибір, вони підсвідомо дотримуються певних закономірностей, які можна передбачити. Вільям Паундстоун викриває міфи, пов'язані з неправильним розумінням випадковості й невмінням отримувати від неї користь.

  • Стаття
    Парадигми мислення

    Про сучасний консерватизм і лібералізм та їхні християнські витоки розповів учасникам програми President’s MBA kmbs архімандрит Кирило (Говорун) – православний священик, кандидат богослов'я, старший викладач Стокгольмської школи теології.

  • Стаття
    2016 рік: прогнози та реальність. Частина 2

    Продовжуємо аналіз тенденцій минулого року: які з них виявились навіть серйознішими, ніж очікували експерти? А які не виправдали сподівань? І, найголовніше, які з цих трендів впливатимуть на бізнес і споживачів у 2017-му?

  • Стаття
    2016 рік: прогнози та реальність

    По закінченню року завжди цікаво подивитись – чи справдились передбачення, які робили фахівці з прогнозування трендів. Trendwatching.com провів подібний аналіз – і ми пропонуємо нашим читачам ознайомитись з його результатами.

  • Стаття
    Як утримати ключових людей в умовах нестабільності

    Перед багатьма компаніями сьогодні стоїть завдання не лише залучити нову команду управлінців, але й зберегти ключових людей, від яких залежить функціонування бізнесу. І все це - під значним тиском через кризові явища в економіці.

  • Стаття
    За рекомендацією

    Згідно з опитуванням, 63,4% власників малого та середнього бізнесу вважають, що більш ніж наполовину зобов'язані своїм успіхом рекомендаціям клієнтів. Однак у 79,9% з них немає системи генерування рекомендацій. Як побудувати таку систему?

  • Стаття
    Олександр Дубовик:«Без культурної експансії не може бути ані економіки, ані політики»

    Про творчість, мистецтво, про те, як ми мислимо, що бачимо і які межі нашого пізнання, розповів учасникам програми President’s MBA kmbs художник-авангардист Олександр Дубовик.

  • Стаття
    Хань Фей-цзи: мистецтво управління

    «Завдання освіченого правителя – створити єдиний закон, а не розшукувати мудрих; досконало оволодіти мистецтвом управління, а не захоплюватися людьми, які викликають довіру», – писав давньокитайський філософ Хань Фей-цзи.

  • Стаття
    Стратегічна майстерність

    Статистика компаній, які працюють над стратегією, не є оптимістичною:  дев’ять із десяти не досягають успіху. Чому так стається? І яким, власне, має бути зміст стратегії?

  • Стаття
    Логіка відкритості

    Маленька компанія стає партнером глобальної корпорації – і виходить на новий рівень розвитку. Бізнес миттєво «перепаковує» рішення, підлаштовуючись під потреби клієнта. Все це стає можливим завдяки логіці відкритих систем. Що це таке і як стосується українського бізнесу?

  • Стаття
    Психологія впливу

    Нерідко ми погоджуємося, хоча й не хочемо цього робити, причому самі не розуміємо, чому. Що спонукає нас говорити «так» у відповідь на ті чи інші пропозиції? Які психологічні принципи (важелі впливу) лежать в основі поступливості?

  • Стаття
    Йоган Гейзинга: філософія гри

    Філософ та культуролог Йоган Гейзинга у своєму доробку звернувся до культури, а точніше – до того її аспекту, який прийнято визначати терміном «ментальність». Як він описав гру у різних її проявах? І що казав про суспільні проблеми сучасності?

  • Стаття
    Оксана Забужко: «Перед нами стоїть проблема називання речей своїми іменами»

    Як відбувається захоплення країни в епоху «хакання мізків»? Хто може відрізнити справжні події від написаного кимось сценарію? Про це розповіла Оксана Забужко учасникам програми Presidents’ MBA kmbs.

  • Стаття
    Драматургія нативної реклами

    Сьогодні практично не існує товару, який неможливо було б скопіювати чи замінити. В умовах, коли виробити можна все, акценти зміщуються на вміння продавати. А в самому продажу домінуючою стає довіра клієнта, яку все складніше завоювати.

  • Стаття
    Тренди-2017: розділені світи

    Світ сьогодні є значно толерантнішим до різноманіття, ніж коли-небудь у минулому. Але, з іншого боку, ми можемо спостерігати чимало дезінтеграційних процесів. Яке місце брендів у цих глобальних змінах?

  • Стаття
    Zag. Маніфест іншого маркетингу

    Слово, яке найкраще характеризує нинішнє бізнес-середовище, - швидкість. Збільшується кількість нових компаній та брендів, і тільки клієнти будуть вирішувати, хто з них залишиться на ринку.

  • Стаття
    Як управляти тими, хто знає більше за вас?

    Колись лідером був той, хто мав найбільше знань та вмів те, чого не вміли інші. Проте сьогодні члени команди можуть (і, скоріше за все, мають) бути більшими експертами у своїх темах, аніж їхній керівник. Як діяти у таких умовах?

  • Стаття
    Зміна мислення: від сировини до цінності

    У сьогоднішньому світі є надлишок грошей та невикористаних можливостей для розвитку як держави, так і бізнесу. Йдеться про створення якісно нового типу проектів, бізнесу, партнерства для України - з яскравими міжнародними ознаками.

  • Стаття
    Бонуси чи партнерство: довгострокова мотивація управлінців

    Навіть незначне зростання української економіки в 2016 році спричинило збільшення попиту на керівників. «Війну за таланти» виграють компанії з привабливим довгостроковим планом співпраці.

  • Стаття
    Тренди-2017: життя під наглядом

    Споживачі прагнуть, щоб товари й сервіси їх «розуміли», підлаштовувались під їхні потреби – тому очікування щодо персоналізації все зростають. Завдяки стрімкому розвитку сучасних технологій задовольнити ці очікування стає цілком можливим.

  • Стаття
    FM-2030: мрія про трансгуманізм

    Ферейдун М. Есфендіарі, ірано-американський філософ-футуролог, один із основоположників теорії трансгуманізму, народився 1930 року. Псевдонім FM-2030 він використовував для поширення ідеї про постлюдину.