Комунікації та вплив

У більшості організацій є зрозуміла структура, яка відображає ієрархію відповідальності. Проте якщо подивитись на те, як відбувається комунікація, стане очевидним: дуже рідко інформація пересувається тими лініями, що нанесені на корпоративну «мапу». Завжди існують неформальні мережі та відносини, які й допомагають організації ефективно працювати, - стверджує Філ Джонс, засновник консалтингової компанії Excitant та автор книги Communicating strategy.

 

Ключові люди в компанії, як правило, являють собою вузли мережі. Вони знають багатьох працівників, через них проходить чимало потоків інформації. Тому один зі способів зрозуміти, якими насправді є комунікаційні канали в організації – це проаналізувати, якці гравці пов‘язані між собою.

Зробити це можна наочним способом: нанесіть імена ключових людей на папір у вигляді кола, а потім подумайте – з ким зв‘язаний кожний з них. Ви можете побачити, що є декілька працівників, з якими комунікують дуже багато колег. Є ті, чия мережа менша, проте вона все ж існує. Скоріше за все, ці люди добре відомі усім в компанії. Вони є дуже ефективними та мають чималий вплив на інших. Звичайно, їхні зв‘язки не обмежуються організаційною структурою, а йдуть далеко за її межі. Вони можуть мати велику мережу, що охоплює сферу їхньої діяльності.

Малкольм Гладуелл описує таких людей наступним чином:

- мають багато зв‘язків,

- є експертами у своїй темі, а також знають – хто з їхніх контактів може щось зробити для інших,

- мають добру репутацію, вважаються надійними та вартими довіри.

 

 

 
Ключові люди в компанії являють собою вузли мережі, через них проходить чимало потоків інформації

 

 

Керівнику дуже важливо розуміти – хто ці люди у його компанії, бо вони мають великий вплив на інших. Цікаво те, що це необов‘язково мають бути працівники з найвищими посадами, найбільшими зарплатами чи кабінетами. Найголовніше – це якість їхніх мереж та відносин, а також та довіра, яку вони завоювали серед колег.

Такі люди часто знають інших людей, що мають великі мережі. Це означає, наприклад, що вони можуть запустити «ланцюгову реакцію», порадивши комусь певний продукт чи передавши якусь інформацію.

 

Також Вам можуть бути цікавими такі матеріали:

Пастка мовчання: як і що говорити про бізнес в епоху «післяправди»

Мистецтво співробітництва

Метт Абрахамс про техніки комунікації

 

Таким чином, керівнику варто знайти відповіді на такі запитання:

- Хто у моїй організації є людьми з найбільшою кількістю зв‘язків?

- Хто з працівників має найбільший вплив на колег?

- Якими є їхні мережі?

- Якою є їхня роль в компанії?

- Якими є мої відносини з ними? Яким є мій вплив на них?

Варто також пам‘ятати: описаний тип людей цінує свою репутацію, отже, вони стануть розповсюджувати інформацію лише у тому випадку, якщо довірятимуть їй. Використати їхні зв‘язки у власних цілях навряд чи вдасться. Радше потрібно шукати спільні інтереси й точки дотику, щоб вигравали й ці працівники (скажімо, щоб їхня репутація в результаті розповсюдження вашого повідомлення ставала ще міцнішою), і компанія.

Коментарі

      календар

      Мультимедіа

      Здорова їжа в Україні: місія нездійсненна чи прибутковий бізнес?

      Сучасна людина дедалі більше працює, шалений темп життя додає стресу. Хочеш не тільки виживати, але жити краще – мусиш ставити цілі і досягати їх. Поставлені цілі – це вже стимул впрягтися у коловорот безкінечних справ.

      Андрій Федорів: Інновації та творчість – питання не натхнення, а методології

      Відомий маркетолог, власник компанії fedoriv.com та викладач kmbs Андрій Федорів розповів про свій професійний розвиток та власне бачення творчості у бізнесі.

      TEDxKyiv про таланти, освіту, розвиток, які визначають наше майбутнє

      “Талант. Освіта. Розвиток” - тема, якій була присвячена конференція ідей вартих поширення TEDxKyiv. Це вже шоста подія, яка збирає небайдужих і думаючих людей в нашій країні. Проекту innovations.com.ua приємно підтримувати саме такі ініціативи. Ми підготували добірку найкращих тез спікерів конференції.

      Про розвиток управлінських талантів у агросфері

      Де шукати персонал і керівників для компаній з аграрної сфери бізнесу? Як розвивати співробітників? Як перешкоджати плинності управлінських кадрів?

      Євген Черняк про власну філософію бізнесу

      Відеозапис управлінської дискусії учасників МВА-програм з Євгеном Черняком в рамках проекту kmbs CHANGE talks.

      Тарас Лукачук про зміни в собі та компанії

      Відеозапис із зустрічі учасників MBA-програм kmbs з Тарасом Лукачуком, генеральним директором нових ринків Східної Європи та Центральної Азії компанії "Крафт Фудз".

      Усі публікації »

      Ми у соціальних мережах